بيت‌الله عباسپور حرفه‌اي شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 421
نویسنده : امیر مستور
بشيرآنلاين:بالاخره بيت‌الله عباسپور توانست جواز حضور در رقابت‌هاي حرفه‌اي پرورش‌اندام را کسب نمايد و به تعبيري عضو باشگاه حرفه‌اي‌هاي IFBB شد.

عباسپور که طی چند سال گذشته همواره مدال‌آور رقابت‌های آسیایی و جهانی آن هم از نوع طلا بود، در هر دسته وزنی با حجم حیرت‌برانگیز و کات عضلانی فوق‌العاده ظاهر می‌شود، به‌طوری که اواخر همة دوستارانش علاقه‌مند بودند او را در جمع حرفه‌ای‌ها ببیند و خیلی از کارشناسان معتقد هستند او تنها ایرانی است که پتانسیل موفقیت در رقابت‌های حرفه‌ای و حتی مسترالمپیا (212 پوندی) را دارد.

پیش‌بینی می‌شود شرکت‌های بین‌المللی زیادی خواهان اسپانسری عباسپور بشوند چرا که او چهرة نام‌آشنای آسیا و به‌خصوص خاورمیانه می‌باشد و هر شرکتی که اسپانسر او باشد می‌تواند بازار خوبی را برای خود در این منطقه به دست آورد در حالی که خیلی از این شرکت‌ها مثل Optimum، Prolab، GNC ، مکس ماسل، آلتیمیت و... نمایندگی معتبر در ایران و خاورمیانه دارند.

بیت‌الله عباسپور درخصوص حرفه‌ای شدنس به خبرنگار بشیر گفت: از 2 سال پیش که تشکیلات پل چوا، از IFBB جدا شد و فدراسیون ایران تصمیم گرفت از بین این دو تشکیلات پل چوا را انتخاب کند، من هم تصمیم خود را برای حرفه‌ای‌شدن به‌صورت جدی آغاز کردم و تلاش کردم برای رسیدن به وزن ایده‌ال برای مسابقات حرفه‌ای هر سال وزنم را بالا ببرم تا حدی که امسال می‌توانم روی 94 کیلوگرم یا بهترین شرایط بدنم را کات کنم.

در این میان، مسابقات آسیایی سال گذشته تهران فرصت مناسبی بود تا رقابتی را در سطح بین‌المللی اما در ایران تجربه کنم و به همین خاطر بود که سال گذشته در مسابقات آسیایی شرکت کردم.

در این میان، با چند شرکت هم برای اسپانسری مذاکره داشتم که مورد استقبال آنها قرار گرفت. شرکت پرشیا تلطیف وارد‌کننده مکمل‌های غذایی هرمینکا و World Foods در همین رابطه به توافق رسیدیم و در حال حاضر با این شرکت همکاری دارم.

عباسپور همچنین گفت: برای دریافت کارت حرفه‌ای شرکت in muscle که از گذشته با مسئولین آنها آشنا بودم کمک زیادی کردند این شرکت ارتباط خوبی با شخص رافائل سانتونخا (مدیر IFBB) دارد. رایزنی‌هایی صورت گرفت و مدارک قهرمانی و عکس‌های مسابقات ارسال شد و مورد استقبال مسئولین IFBB قرار گرفت البته در این میان برخی افراد مشکل ایجاد کردند و خواستند مانع حرفه‌ای‌شدن من بشوند و از طرفی فدراسیون ایران با IFBB رابطه خوبی ندارد و این نیز به مشکلات من افزود اما در نهایت خوشبختانه توانستم وارد دنیای حرفه‌ای‌ها شوم.

وی در انتها افزود: هدفم مسترالمپیا است و برای حضور در این رقابت‌ها می‌بایست در یکی از رقابت‌های حرفه‌ای سهمیه کسب کنم. به همین دلیل تصمیم دارم در مسابقات «گراند پریکس اسپانیا» شرکت کنم و در سال آینده در 4 مسابقه حرفه‌ای که در کشورهای المان و آمریکا برگزار می‌شود حضور خواهم داشت و پس از کسب سهمیه مسترالمپیا در رقابت‌های 212 پوندی شرکت خواهم کرد (مسترالمپیا 212 پوند مخصوص افرادی است که کمتر از 212 پوند وزن دارند).




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت بزرگ پرورش اندام خوش امدید.

به نظرشما بهترین بدنساز از بین این بدنسایزان چه کسی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرورش اندام و آدرس amt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین



* * *
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

RSS

Powered By
loxblog.Com